Lietuvių pamiltus maisto papildus Aistė parsivežė iš Estijos

Darganą keičiant geriems orams, traukiantis sezoninėms šaltojo meto ligoms, pamažu keičiasi ir lietuvių pirkinių krepšelis renkantis maisto papildus. „Ecosh“ prekės ženklo vadovė Lietuvoje Aistė Pranukevičienė sako, jog veikloje sezoniškumas jaučiamas itin ryškiai. 

„Jei šaltuoju laikotarpiu žmonės daugiau dėmesio skiria imunitetui stiprinti, tai pavasarį auga susidomėjimas grožį puoselėjančiais bioaktyviais papildais – cinku, biotinu, selenu ir kitais. Vasarą daugiau judame, taigi aktualūs tampa magnis, papildai sąnariams“, – pasakoja estišką prekės ženklą „Ecosh“ prieš kiek daugiau nei trejus metus Lietuvos rinkai pristačiusi Aistė.

Pasikeitė įpročiai

Pasaulį sukausčiusi koronaviruso pandemija pakeitė apsipirkimo įpročius, karantino metu išmokę efektyviai apsipirkti internete, lietuviai ir toliau mielai apsiperka neiškėlę kojų iš namų.

Tiesa, karantinas pakeitė ne tik apsipirkimo įpročius, vis daugiau žmonių, susidūrę akis į akį su savimi, ėmė ieškoti pagalbos psichinei savo sveikatai gerinti. „Žmonės vis dažniau atsigręžia į natūralius produktus, ieško laiko patikrintų būdų nervų sistemai, energijos apykaitai, psichologinei funkcijai bei miego kokybei palaikyti“, – pasakoja vadovė.

Paklausus, kokius maisto papildus dažniausiai į savo pirkinių krepšelį deda lietuviai, nepriekaištingos kokybės maisto papildais be sintetinių priedų bei genetiškai modifikuotų produktų prekiaujančios įmonės vadovė atvira: tarp perkamiausių ECOSH papildų – itin aukštos kokybės žuvų taukai OOMEX, gerosios bakterijos – probiotikai, taip pat bioaktyvūs, itin gerai pasisavinami cinko, seleno, geležies, foliato papildai. Nuo pat pirmųjų dienų tarp populiariausių prekių taip pat rikiuojasi „Pau d’Arco“ maisto papildas, galintis padėti apsaugoti ląsteles nuo oksidacinės pažaidos.

Rūpi ir veganai, ir vegetarai

„Ecosh“ siekis nuo pat įsikūrimo pradžios buvo atsižvelgti į klientų poreikius. Taip sukurtos inovatyvios vegetarinės, augalinės kilmės pululano kapsulės, atitinkančios ir reikliausių klientų poreikius. Pululano kapsulės yra skaidrios, plonos, išgaunamos fermentuojant natūralų gryną krakmolą, tad jos yra biologiškai skaidžios, lengvai virškinamos. 

Susipažino Taline

Aistė Pranukevičienė pasakoja su ECOSH prekės ženklu susipažinusi visai atsitiktinai – kai gyvenant Taline ir susirgus vaikui ėmė ieškoti gerųjų bakterijų. Tąkart moters akis ir patraukė turtingos sudėties „Ecosh“ maisto papildai. Daug metų prekyboje dirbusi ir prekės ženklus analizavusi moteris suprato radusi kažką išties išskirtinio.

„Domėjimasis sveikesne gyvensena, kokybiškais papildais savaime augo gimus vaikui“, – pasakoja „Ecosh“ vadovė A. Pranukevičienė. Tad pamačiusi, kad produktai išsiskiria savo sudėtimi, pradėjau svajoti, kad ir Lietuvoje turėtumėme galimybę pasirinkti kokybiškus maisto papildus.

Mažais, bet atkakliais žingsneliais aukštos kokybės, iš kruopščiai atrinktų žaliavų pagaminti maisto papildai Aistės pagalba skynėsi kelią į lietuvių širdis.

Kuria kartu su mokslininkais

ECOSH didžiuojasi gausybe teigiamų atsiliepimų internetinėje parduotuvėje. „Jei skaičiuotume ir padėkas, kurias gauname asmeninėmis žinutėmis – skaičius būtų dar didesnis“, – džiaugsmo neslepia „Ecosh“ vadovė Aistė Pranukevičienė. Moteris teigia dažnai pastebinti, kad geri produktų atsiliepimai keliauja iš lūpų į lūpas, maisto papildai patinka žmonėms, o svarbiausias kokybės rodiklis – vėl ir vėl sugrįžtantys klientai. 

Kuriant vis naujų produktų receptus ECOSH komanda bendradarbiauja su žinomais savo srities tyrėjais, gydytojais ir universitetais – itin daug dirbama kartu su Talino technologijų universitetu ir jo mokslininkais. Ieškant geriausių sprendimų, patarėjais tampa medikai, natūropatijos terapeutai, mitybos specialistai ir ne tik. Visas gamybos procesas yra kruopščiai stebimas, sertifikuotas tarptautiniais standartais ir prižiūrimas valstybinių Estijos bei Lietuvos institucijų, visos žaliavos ir produktai yra nuolat tiriami tiek nepriklausomose laboratorijose, tiek laboratorijoje „Ecosh“ gamykloje. 

Sėkmės paslaptis – vartotojų poreikiai

Prekės ženklas „Ecosh Life OÜ“ sukurtas Estijoje dar 2014 m. Jų tikslas nebuvo greitas rezultatas, daug svarbiau buvo nauda vartotojui: efektyvios formulės, daugelio poreikius atitinkančios vegetarinės kapsulės, tvarios pakuotės iš perdirbto stiklo, didesnis kapsulių kiekis pakuotėje bei siekis edukuoti vartotoją. 

Daug dėmesio tvarumui skirianti įmonė vadovaujasi filosofija ir šūkiu „Vedami gamtos“, kuris apima ne tik maisto papildų kilmę, tačiau ir holistinį požiūrį į gamtą, jos išteklių tausojimą. „Mums svarbu kiek įmanoma mažinti daromą žalą gamtai“, – sako ECOSH Lietuvoje vadovė Aistė. 

Įmonė didžiuojasi, jog „Ecosh“ buteliukai yra gaminami iš perdirbto stiklo, taip užtikrinama ne tik saugi pakuotė maisto papildams, bet ir, tinkamai jas išrūšiavus, žaliava tęsia savo gyvavimo ir tarnavimo ciklą. „Kartu su komanda skatiname vieni kitus gyventi tvariau, tai mums kur kas daugiau negu darbas“, – teigia Aistė.

ECOSH į Lietuvą atvedusi A. Pranukevičienė sako, kad įmonė auga pakankamai greitai tiek apyvartos, tiek asortimento prasme. O paklausus apie iššūkius, su kuriais susiduriama darbe, moteris teigė, jog turbūt didžiausias iššūkis buvo ir yra suspėti įdarbinant ir integruojant darbuotojus, optimizuojant įvairias funkcijas bei procesus. Kurį laiką veiklą tiesiogiai iš Estijos vykdžiusi Aistė, 2021 metų vasarį įkūrė įmonę Lietuvoje. „Tai buvo nelengvas periodas, nes viena yra naujoje įmonėje kurti procesus nuo pradžių, visai kitaip, kai veiklai įsivažiavus reikia per naktį nuo vienos įmonės ant kitos perkelti sandėlio procesus, duomenis, pakeisti buhalterines programas, peržiūrėti procesus. Buvo daug pasiruošimo“, – atvirai pasakoja ECOSH vadovė, pripažinusi, jog nors ir sunku dalinti save darbui bei šeimai, ieškant aukso viduriuko, tačiau, kai tiki produktais, su kuriais dirbi – jais patiki ir klientai.